Flip book element

کرم ابریشم خیلی گرسنه

تومان۴۵,۰۰۰

کرم ابریشم خیلی گرسنه، اثر اریک کارل نویسنده‌ی محبوب دنیای کودکان مناسب سه تا شش سال است. این کتاب با خلاقیت و حذابیت بصری، مفاهیم گوناگونی مانند روزهای هفته، رنگ‌ها، عددها، روز و شب و … را به خردسالان می‌آموزد.

اطلاعات بیشتر

چمدان

تومان۳۲,۰۰۰

چمدان، کتابی لطیف و عمیق مناسب پنج سال به بالا است. این کتاب با موضوع مهاجرت، ماجرای موجود عجیبی است که خسته و کثیف با چمدانی بزرگ از راه می‌رسد. مواجهه سه دوست با موجود تازه‌وارد داستان کتاب را رقم می‌زند. در کتاب چمدان، مفهوم همدلی و پذیرش تفاوت‌ها غیر مستقیم و در قالب داستان به کودک آموزش داده می‌شود.

اطلاعات بیشتر

مرغ سرخ پاکوتاه

تومان۷۰,۰۰۰

“مرغ سرخ پاکوتاه” مناسب 1 تا 6 سال ، قصه‌ای آهنگین به روایت خانم پروین دولت‌آبادی نویسنده‌ی ارزشمند دنیای کودکان است. درون مایه‌ی این قصه، کار و تلاش و همکاری است.

اطلاعات بیشتر

حق دارم کودک باشم

تومان۸۵,۰۰۰

کتاب “حق دارک کودک باشم” بر اساس پیمان‌نامه‌ی جهانی حقوق کودک نوشته شده و سعی کرده حقوق کودک را در قالب واژه‌ها و تصویرهای مناسبِ کودکان عرضه کند و خوانندگان خود را در سراسر جهان به پیگیری و رعایت این حق بنیادی برانگیزد.

اطلاعات بیشتر

بهترین‌های جهان برای نوپایان (مامان، بابا، نی‌نی )

تومان۱۴۰,۰۰۰

مجموعه‌ی سه جلدی “بهترین‌های جهان برای نوپایان” شامل سه کتاب مناسب 1 تا 3 سال است. کتاب‌های این مجموعه با عناوین “مامان همه چیزه!” ، “اولین کلمه‌ی هر بچه، بابا” و “این چیه؟ نی‌نی” نوشته‌ی جیمی فلن مجری و هنرپیشه‌ی معروف آمریکایی است. این کتاب‌ها با تصاویر ساده و بامزه واژه‌ها و مفاهیم ساده را به نوپا می‌آموزد و او را به عاطفه‌ی مادری، پدری و فرزندی آشنا می‌کند.

اطلاعات بیشتر

احساسات ما (جعبه‌ی کارت 24 عددی)

تومان۶۰,۰۰۰

بسته‌ی “احساسات ما” مناسب بالای 3 سال، شامل 24 عدد فلش کارت مقوایی از احساس‌های متفاوت است. تصاویر لطیف و رنگارنگ و تنوع احساسات، این مجموعه را برای کودکان جذاب‌تر و کاربردی‌تر کرده است.

اطلاعات بیشتر

کتاب‌های جغجغه‌ای نوزاد و نوپا (طرح ستاره)

تومان۱۶۰,۰۰۰

این مجموعه‌ شامل دو جلد کتاب-بازی ستاره‌ای به همراه جغجغه، مناسب تولد تا سه سال است. ایجاد محرک صوتی و تصاویر درخشان و جذاب در این کتاب‌ها، یادگیری مفاهیم پایه را برای نوزاد و نوپا دلنشین‌تر می‌کند.

اطلاعات بیشتر

پکیج شیکر تخم مرغی ( 4 عددی)

تومان۲۲۰,۰۰۰

این مجموعه شامل 4 عدد شیکر تخم مرغی از جنس پاپیه ماشه در 4 رنگ متفاوت است. شیکرهای تخم مرغی ابزارهای بازی برای تحریک حس شنوایی و کتجکاوی نوپا و همچنین پرورش همزمان مهارت‌های شنیداری و دیداری کودک بالای یک سال هستند.

اطلاعات بیشتر

Create a Flip Book for any product category. You can also select custom posts.